Politica Retur

www.familiashop.ro  îți oferă posibilitatea returnării produselor în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsuluifără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Pentru returnarea produselor te rugăm să folosesti formularul de  RETUR PRODUSE

Condiții de returnare

  • Produsul trebuie sa fie în stare nouă, fără semne de uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un șoc extern.
  • Produsul trebuie returnat în cutia originală, împreună cu toate accesoriile primite și o copie a facturii.
  • Toate acestea trebuie împachetate corespunzător pentru a fi protejate împotriva eventualelor deteriorări din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
  • Toate cheltuielile de transport vor fi suportate initial de catre client, inclusiv in cazul neacceptarii returului sau a inlocuirii produsului.
  • Produsele achiziționate sub formă de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub formă de pachet sau împreună cu produsul cadou.
  • În cazul în care achiziția generează un cupon cadou, și acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuată cu scăderea valorii cuponului.
  • În cazul in care achizitia a beneficiat de transport gratuit, returnarea contravalorii  produselor va suporta costurile de livrare TUR / RETUR.
  • Nu se vor accepta retururile în termen de 14 zile calendaristice, dacă produsele prezintă urme de uzură și nu mai pot fi revândute.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, putem solicita valoarea pentru readucerea în stadiul inițial. Această decizie va fi comunicată în baza unei constatari tehnice a produsului returnat făcută de către departamentul tehnic FamiliaShop.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la recepția produselor, astfel:

  • pentru comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire în contul din care a fost efectuată
  • pentru comenzile achitate cu ramburs -> prin virament bancar în contul menționat de cumpărător în solicitarea de retur  trimisă.

Costul de transport al returului este suportat de client.

Livrat in 48h!
0770 627 461